Veelgestelde vragen

Het verzenden van een pakket kost bij ons €5,99.

Heb je een bestelling van €65,00 of meer? Dan verzenden wij je bestelling helemaal gratis.

Wij verzenden met MyParcel > PostNL

Bestel je voor 12:00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden, mits op voorraad.
In het weekend geplaatste orders, worden op maandag verwerkt.

Om welke reden dan ook, kan het wel eens voorkomen, dat je je bestelling wilt retourneren. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te annuleren.

Je hebt na de annulering, nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen.

Je krijgt het volledige bedrag, inclusief de verzendkosten, gecrediteerd.
De retourkosten van de bestelling die je retour stuurt, betaal je wel zelf. 

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren
en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking, aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht, kunt u contact met ons opnemen via info@hetgeurdoosje.nl.
Wij zullen vervolgens, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, het bedrag terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Wij vinden het erg belangrijk dat onze producten heel en zonder beschadigingen aankomen bij jullie. Wij geven veel om onze  producten en doen logischerwijs ons best om de bestelling heelhuids aan te laten komen. Helaas komt het wel eens voor, dat er iets kapot gaat tijdens transport, of er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee weken na constatering van het gebrek, melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

.

Jazeker! We maken zo ie zo van elke bestelling een feestje, maar als het een cadeautje is, een beetje extra ;).
Geef even aan in het opmerkingenveld, bij het afrekenen op de website, dat het een cadeau(tje) is.

Jazeker! Dit kun je aangeven bij het afrekenen van je bestelling. Er worden hiervoor dus geen verzendkosten gerekend. Wij nemen zo snel mogelijk contact op via What’s App (of e-mail als je hierover niet beschikt), om een afspraak te maken voor het afhalen van je bestelling.
Vaak kan het dezelfde dag nog worden afgehaald na 18:00uur, mits je voor 12:00uur besteld.

AFHAALPUNT:
Brielsestraat 62
Stellendam

Chat openen
1
💬 Kan ik je ergens mee helpen?
Scan de code
Hoi hoi! 👋
Kan ik je ergens mee helpen?
Ik help je graag :)